thestensmo.blogg.se

2/3 - 14/4

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Ja nu är man singel igen då.
Anledningen till att jag gjorde slut var för att det kändes konstigt att vara tillsammans med en som man inte träffade så ofta.
Sen var det inte så mycket mer med det.
Eller jo att många bara sa att han vänstrade. men det vet jag att han inte gjorde!
Ska jag vara helt ärlig nu så både älskar och saknar jag han fortfarande.
Men gjort är gjort liksom.
Men tiden jag hade med han var något sjukt underbar.
Felix du är underbar! så förlåt mig för att det blev som det blev men jag klarade inte av att sakna dig så sjukt mycket som jag gör. Och klarar inte av att inte få träffa den jag älskar.


Ja kära blogg läsare ni får tänka/tycka vad ni vill men så är det bara.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad hette han du var tsm med i efternamn?:)

    Svar: Det vill du allt veta va ;)
    Alexandra Stensmo

    2013-04-14 | 10:23:13
  • Felix säger:

    Jag älskar dig Alexandra.. Saknar dig så jävla mycket :/ <3 snälla kom tillbaka till mig.. :'/ <3

    Svar: Tjenare personen som vill vara felix:) Vet inte vem du är men vet att det inte är felix :)
    Så vem är du ??
    Alexandra Stensmo

    2013-04-14 | 15:50:43

Kommentera inlägget här: