thestensmo.blogg.se

Tankar

Kategori: Allmänt

Lyssna på låten medans ni läser. 
 
 
 
 
 
 
 
Tänka är något av det bäste vi kan göra.
Men endå något av det sämsta vi kan göra.
Jag gjorde ett val en gång, för inte så länge sen.
Men felet jag gjorde var att lyssna på andras tankar och inte mina egna.
Tack vare att jag inte lyssnade på mina egna tankar så sitter jag här just nu.
Hade jag lyssnat på mina egna tanka så hade jag inte suttis här och gråtit.
Men samtidigt så var det dumt av mig nu att börja tänka tillbaka.
Så vad är det igentligen det där med att tänka.
Vad ska det vara bra för?.
Jo svaret till det har ingen.
Ibland är det bra att tänka, och ibland är det det sämsta du kan göra.
Och vad gör man.
Jo alltingen så gråter man eller så skrattar man.
Jag väljer inte att gråta eller att skratta det bara blir så.
Jag vet inte vad jag vill här i livet.
Men det borde ju finnas något planerat för just mig också.
Eller? Vill spola tillbaka tiden men det går inte..
Ibland ångrar man saker man gjrt mer en andra.
Så ja det var det jag ville skriva..
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: